Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011

Το ένδον φως


ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Περιμένεις το θάνατο να' ρθει
κι εκείνος έρχεται
αγάλια αγάλια έρχεται
αργά αργά σιμώνει
Θα φύγω προτού Κύριε
μην έτυχε και το λησμόνησες
σύντομα θα φύγω
μα σαν έρθεις
την παλάμη Σου από τα χείλη μου να την περάσεις
να Σε νιώσω
πνέω τα λοίσθια των λόγων μου Κύριε
κι αν φαίνομαι πηγάδι
όμως δεν είμαι
στερέψαν οι πηγές που μου' στελναν νερό
διψώ να ξεδιψάσω
και δεν έχω
νεράκι Σου ζητώ
δίχως να το ζητώ
νεράκι που δεν έχω
ευχαριστώ Σε Κύριε
ότι Συ μόνος είδες το φως εντός μου
και τώρα
δίχως το φως αυτό πορεύομαι
εν σκιά θανάτου Κύριε
και εν σκότει πορεύομαι
παρακαλώ Σε Κύριε
ότι μου λείπει το φως που είδες μέσα μου
ότι περπατώ
συχνάκις δε χαμοδιαβαίνω
ότι δεν ζω
όταν το πρόσωπό Σου αποστρέψεις
ότι φωτίζομαι μόνο όταν και όσο
εντός μου κοιτάς
σκοτάδι Κύριε
τη λάμψη που άφησες στα μάτια μου
την έχασα
κι αν άφησα μια χαραμάδα φως και στα δικά Σου
τώρα σκοτείνιασες κι Εσύ
φοβάμαι Κύριε
τη στιγμή την αιωνόβια
που θα σε ψάχνω μες στους κεκοιμημένους
και να σε βρίσκω δεν θα μπορώ
φοβάμαι Κύριε
την αιώνια σιωπή
που θα'ρθει να μας χωρίσει
τη σιωπή που σιωπή δεν θα' ναι
παρά θάνατος
μα πιότερο Κύριε
φοβάμαι τη στιγμή
που στις πύλες του Άδη θα κατέλθεις για να μπεις
και δεν θα με αναγνωρίσεις

20 Οκτ. 2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου